https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4821
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

توسط واحد تربیت بدنی شهرداری منطقه ۳ تبریز، مسابقات ورزشی و کارگاه تخصصی ورزشی در پارک‌های باغ امامی، منظریه و مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین و مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال، با حضور شهروندان علاقه‌مند برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، مسابقات ورزشی وکارگاه تخصصی ورزشی با هدف نشاط افزایی […]

توسط واحد تربیت بدنی شهرداری منطقه ۳ تبریز، مسابقات ورزشی و کارگاه تخصصی ورزشی در پارک‌های باغ امامی، منظریه و مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین و مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال، با حضور شهروندان علاقه‌مند برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، مسابقات ورزشی وکارگاه تخصصی ورزشی با هدف نشاط افزایی و ارتقای سلامت شهروندان در باغ امامی، منظریه و مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین و مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال توسط شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

واحد تربیت بدنی منطقه در پارک‌باغ امامی واقع در خیابان پاستور مابین قطران و لاله‌زار مسابقات طناب‌کشی و آمادگی جسمانی در روز ۲۰ خردادماه و در پارک منظریه نیز مسابقات دارت و طناب‌کشی و فوتبال‌دستی در ۲۳ خردادماه برگزار کرده و به برندگان مسابقات جوایزی ارزنده ای اهداء کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: