https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5097
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مادر شهید عبدالمجید شریف‌زاده را تسلیت گفت. به گزارش افق آذربایجان، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: «درگذشت بانوی مومنه و فداکار، حاجیه‌ خانم زرین‌قلم مادر بزرگوار شهید والامقام عبدالمجید شریف‌زاده موجب تالم و تاثر فراوان شد. مادران شهدا که عزیزترین سرمایه زندگی خود را در راه […]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مادر شهید عبدالمجید شریف‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش افق آذربایجان، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

«درگذشت بانوی مومنه و فداکار، حاجیه‌ خانم زرین‌قلم مادر بزرگوار شهید والامقام عبدالمجید شریف‌زاده موجب تالم و تاثر فراوان شد.

مادران شهدا که عزیزترین سرمایه زندگی خود را در راه پاسداری از ارزش‌های والای دینی و انقلابی فدا کرده‌اند، اسوه‌های صبر، ایثار، ایمان و مقاومت هستند و نام و یاد آنها تا ابد زینت‌بخش دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران است.

اینجانب درگذشت این مادر صبور و فداکار را به مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی به ویژه خانواده محترم شهید شریف‌زاده تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.»

به گزارش ایسنا، «انور زرین قلم» مادر شهید «عبدالمجید شریف‌زاده» پس از سال‌ها فراق و دوری از فرزند شهیدش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر آن مرحومه ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، همچنین مراسم شام غریبان آن مرحومه همان روز از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید یاغچیان برگزار می شود.

شهید عبدالمجید شریف‌زاده یکی از آن بزرگ مردان اهل تبریز بود که در نوجوانی احساس تکلیف کرد و به جبهه‌های حق علیه باطل رفت، با اینکه اسلحه هم قد خودش بود ولی توانست از این مرز و بوم دفاع کند. این شهید والامقام در عملیات رمضان به جانبازی رسید و به شدت مجروح شد ولی دوباره بعد از بهبودی نسبی به جبهه رفت و در عملیات بدر به اسارت گرفته شد و بالاخره زیر شکنجه‌های دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: