https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3880
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از انتشار فراخوان ثبت نام دوره ششم مهارت های هفتگانه در سال جاری خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب انصاری گفت: در سال‌جاری پنج دوره آزمون مهارت‌های هفتگانه برگزار شده است که طی این مدت ۶۶۳۴ نفر از همکاران در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند و با […]

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از انتشار فراخوان ثبت نام دوره ششم مهارت های هفتگانه در سال جاری خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب انصاری گفت: در سال‌جاری پنج دوره آزمون مهارت‌های هفتگانه برگزار شده است که طی این مدت ۶۶۳۴ نفر از همکاران در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند و با انجام ۶۵۰ ساعت آموزش مجموع مهارت‌های یاد شده، ۱۲۵۱۳۸ نفر ساعت آموزش در پنج دوره قبلی برگزار شده در سال جاری انجام یافته است.

وی با اشاره به ضرورت آموزش و کسب نمره قبولی در آزمون مهارت‌های هفتگانه فناوری اطلاعات برای بهره‌مندی از ارتقاء شغلی و مزایای آن افزود: گروه آموزش این اداره کل با برگزاری دوره های مداوم این آزمون، به نیازهای آموزشی و ارتقاء شغلی همکاران محترم توجه شایان کرده است و دوره ششم نیز در همین راستا می‌باشد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا ۷ بهمن سال جاری است و همکاران عزیز می توانند با مراجعه به سامانه پرسنلی از شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون مطلع شوند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: