https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5200
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای طرح جمع‌آوری هفته بازار شهرک اندیشه که طی اطلاعیه‌هایی از ماه‌های قبل به اطلاع عموم رسیده بود، خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد رشتبری در توضیح نحوه اجرای طرح جمع‌آوری هفته بازار خیابان اندیشه اظهار کرد: سال‌های طولانی چهارشنبه بازار اندیشه مکانی برای کسب […]

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای طرح جمع‌آوری هفته بازار شهرک اندیشه که طی اطلاعیه‌هایی از ماه‌های قبل به اطلاع عموم رسیده بود، خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، محمد رشتبری در توضیح نحوه اجرای طرح جمع‌آوری هفته بازار خیابان اندیشه اظهار کرد: سال‌های طولانی چهارشنبه بازار اندیشه مکانی برای کسب درآمد دست فروشان شده بود و این بازار بدون نظارت و سازماندهی هر هفته برپا می‌شد و هر فروشنده بر حسب عادت طی سال‌های قبل گوشه‌ای از این بازار بساط می‌کرد که این موضوع با توجه به بروز برخی ناهنجاریها و مشکلات بهداشتی عمومی منجر به نارضایتی شهروندان منطقه اندیشه شده بود.

شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه در طی سال‌های گذشته وجود وانت‌های میوه‌فروش و دست فروش‌ها ترافیک سنگین و نابسامانی‌هایی را در خیابان اندیشه به وجود آورده بودند، گفت: جمع آوری این هفته بازار که موجب ناهنجاری‌هایی زیاد شهری و منطقه‌ای بود، جزو مطالبات ساکنان این منطقه بود که امروز با همکاری عوامل نیروی انتظامی تحقق یافت.

رشتبری ادامه داد: ساکنین محترم خیابان اندیشه به صورت مکرر بصورت کتبی و شفاهی و اعتراض از طریق رسانه های مختلف از شهرداری تبریز خواستار جمع آوری دستفروشان شدند که با تلاش همکاران معاونت محیط زیست و خدمات شهری و نیروی انتظامی این خواسته مردم محقق یافت.

وی با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در این امر گفت: در این طرح، وانت‌بارها و دست فروش‌ها با همکاری فرماندهی انتظامی، راهنمایی و رانندگی استان و واحد رفع سد معبر شهرداری منطقه در راستای ایجاد آرامش جمع‌آوری شد و یکی از اصلی‌ترین خواسته اهالی منطقه اندیشه تبریز تحقق یافت.

این گزارش حاکی از آن است؛ شهرداری تبریز در راستای ایجاد و تامین رفاه و دسترسی آسان و راحت شهروندان به تهیه و خرید اقلام متنوعی از مایحتاج عمومی، با تخصیص زمین مورد نیاز برای احداث و توسعه بازارچه های محلی، در قالب طرح و شعار هر منطقه شهرداری، دو بازارچه محلی، به دنبال ارائه خدمات اجتماعی، شهری و شهروندی توامان است.

فاز اول بازارچه عرصه میوه و تره‌بار اندیشه در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این مجموعه نیز با ۱۲۰ مترمربع مساحت برای عرضه محصولات پروتئینی و گوشت و مرغ در دست احداث است که محلی مناسب برای خرید شهروندان به شمار می رود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: