https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2589
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

شهردار تبریز گفت: برای تسریع در اجرای مگاپروژه عتیق در دو هفته آتی تابلوی روزشمار در فازهای اول و دوم نصب می‌شود. به گزارش افق آذربلیجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در خصوص مگاپروژه عتیق در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: نصب روزشمار باعث تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری می‌شود و بر […]

شهردار تبریز گفت: برای تسریع در اجرای مگاپروژه عتیق در دو هفته آتی تابلوی روزشمار در فازهای اول و دوم نصب می‌شود.

به گزارش افق آذربلیجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در خصوص مگاپروژه عتیق در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: نصب روزشمار باعث تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری می‌شود و بر همین اساس در دو هفته آتی تابلوی روزشمار در مگاپروژه عتیق نصب می‌شود.

وی ادامه داد: مگاپروژه عتیق به‌رغم تزریق منابع مالی در چند سال گذشته راه به جایی نبرده و در این راستا مدیریت شهری تبریز به دنبال تسریع در روند اجرای این پروژه بزرگ خدماتی – تجاری است.

فاز اول پروژه عتیق در ۹۳ هزار متر مربع مساحت شامل ۲۲۰ واحد تجاری و ۱۰۰ واحد خدماتی بوده و فاز دوم مجتمع عتیق نیز با ۳۴ هزار متر مربع زیربنا و ۱۳۳ واحد تجاری با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

با احتساب دو فاز عملیاتی، پیشرفت فیزیکی این مگا پروژه ۷۰ درصد است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: