https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5579
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام تسلیتی در خصوص حادثه غمبار حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اعلام کردند: محور مقاومت و فرمانده رشید و شهید آن حاج قاسم سلیمانی عزیز چنان ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و صهیونیسم وارد آورده است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه […]

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام تسلیتی در خصوص حادثه غمبار حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اعلام کردند: محور مقاومت و فرمانده رشید و شهید آن حاج قاسم سلیمانی عزیز چنان ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و صهیونیسم وارد آورده است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.

به گزارش افق آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم چهارشنبه شب با صدور پیام تسلیتی اظهار کرد: بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی حادثه ای غمبار را باعث شد و جمعی از مردم عزیزمان در سالگرد عروج حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت نائل آمده و تعدادی هم مجروح شدند.

این پیام می افزاید: حادثه ای تروریستی از سوی تروریست‌های کوردل که دلهایمان آکنده از غم و اندوه جانکاه کرد. این طرح مذبوح و فرصت طلبانه سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها بیانگر این واقعیت است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم وحشت دارند.

در این پیام آمده است: دشمنان ملت ایران گمان می کنند با چنین تحرکات مذبوحانه ملت قهرمان ما از آرمان‌های مقدس خود و مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید لاکن این خیال باطل این جنایت کاران است.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی کرمان

بدون تردید، پاسخ فرزندان ملت شهید پرور ایران در دستگاه های امنیتی و انتظامی به آمران و عاملان این جنایت اندوهبار عبرت آموز و قاطع خواهد بود براین اساس مردم خطه آذربایجان از دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی خواستار شناسایی تمامی سرنخ‌ها و عاملان و مسبّبان این جنایت شقاوت‌آمیز هستند.

اینجانب شهادت این انسان های سالک حق را به حضور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و مردم شریف ایران خصوصا مردم عزیز کرمان تسلیت عرض نموده و با آرزوی بهبودی و عافیت مجروحان این حادثه تروریستی به خانواده‌های شهدای عزیز صبر و سکینه الهی و علوّ درجات برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

عابدین خرم اظهار کرد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان به دست ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش، قلب امت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی کرمان

وی در این پیام افزود: خون پاک هموطنان بی گناه و آزاده‌ای که برای شرکت در سالگرد شهادت مالک اشتر زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخته شد، نشان داد تروریست‌های کوردل و اذنابِ مستکبران، پس از شکست و هزیمت شان در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، با این عمل مذبوحانه از زنان و کودکان بی دفاع و متدین ایران اسلامی انتقام ناکامی های خود را می گیرند.

چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه، انسجام امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که سردار شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن است، بیشتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، با خانواده شهدای عزیز ابراز همدردی کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر و علوّ درجات مسألت می‌کنم.

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را بیش از ۱۰۰ نفر و تعداد مجروحان را ۱۸۸ نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: