خسرو خیری کارشناس سامانه سنجش رضایت مندی شهروندان از کارکنان دولت در شهرداری تبریز در گفتگو با شهریار افزود : از ابتدای راه اندازی سامانه مذکور تا ۱۵ آبان ۱۴۰۴، تعداد ۶۹۰۰ مورد QR CODE از طریق سامانه رضایت سنجی از کارکنان دولت برای پرسنل شهرداری تبریز که در سامانه پاکنا دارای اطلاعات هستند، تولید شده و در معاونت ها، ادارات کل ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه، در محل کار همکاران اداری نصب شده است و سازمان برنامه و بودجه استان حسب ارزیابی های انجام شده با ارائه لوح سپاسی از اقدامات شهرداری تبریز در این حوزه تجلیل به عمل آورد.
وی در خصوص نظرات شهروندی درج شده در سامانه گفت: ۱۹۰۳ مورد نظر در قالب چهار سوال سامانه در خصوص همکاران شهردرای تبریز اعلام شده است که برابر گزارش گیری از سامانه، حدود ۷۲ درصد از نظرات مبنی بر رضایت شهروندان از عملکرد کارکنان شهردرای تبریز وجود دارد.
خیری افزود: در جهت ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و کاهش نظرات منفی از عملکرد مجموعه شهرداری تبریز، از همکارانی که امتیاز ضعیف یا بسیار ضعیف در خصوص عملکرد آن ها در واحدشان در سامانه ثبت شده یا نظرات منفی برای ایشان درج شده است دعوت و موضوع بررسی شده و راهنمایی های لازم در خصوص الزام رعایت اخلاق حرفه ای ابلاغی شهرداری تبریز به آن ها ارائه می شود و آسیب شناسی لازم از فرایندهای ارائه خدمات هم در این خصوص انجام و پیشنهادات بهینه به واحد ها ابلاغ میگردد …
در خاتمه کارشناس سامانه سنجش رضایت مندی از کارکنان دولت شهرداری تبریز یادآوری کرد: با توجه به تنوع وظایف و حجم عظیم اقدامات شبانه روزی شهرداری تبریز، احتمال نارضایتی برخی از شهروندان از عملکرد تعدادی از همکاران وجود دارد.
وی افزود: در نهایت حسب دستورات مستمر شهردار تبریز و دستورالعمل اخلاق حرفه ای ابلاغی، تمامی پرسنل خدوم شهرداری تبریز در هر رده و مسئولیت تلاش دارند با حداکثر توان خدمت رسانی نمایند تا رضایت مندی خداوند متعال و شهروندان قدر شناس جلب شود.








(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)
(1)