https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4782
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری، از هادی شرقی قاری نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی انجام می‌گیرد. همچنین طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، تمامی مناطق ملزم […]

شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری، از هادی شرقی قاری نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی انجام می‌گیرد. همچنین طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، تمامی مناطق ملزم هستند در مراسمات از پخش قرآن صوتی خودداری کرده و از ظرفیت قاریان استفاده کنند.

شهردار تبریز در رویکرد جدید فرهنگی و به منظور حمایت از برنامه‌های ترویج و اشاعه تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاریان آیات الهی بر تلاوت زنده قرآن در جلسات مدیریت شهری تاکید دارد.

بر همین اساس در پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، یعقوب هوشیار از قاری نونهال قرآن مجید، هادی شرقی تجلیل به عمل آورد.

با توجه به اینکه دور چهارم قرار خدمت شهرداری با رویکرد ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود بر همین اساس تجلیل از قاریان و نخبگان قرانی تبریز در این دور نیز تداوم دارد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: