https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5665
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از تنظیف و پاکسازی روزانه، معابر شهری سطح حوزه توسط خادمین تنظیف شهرداری منطقه ۸ خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رسول شایان با اعلام این مطلب افزود: به منظور پاکیزگی و منزه بودن سطح حوزه، عوامل خدمات شهری منطقه۸، هرروز در سه شیفت کاری […]

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از تنظیف و پاکسازی روزانه، معابر شهری سطح حوزه توسط خادمین تنظیف شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رسول شایان با اعلام این مطلب افزود: به منظور پاکیزگی و منزه بودن سطح حوزه، عوامل خدمات شهری منطقه۸، هرروز در سه شیفت کاری اقدام به تنظیف معابر سطح حوزه می کنند، تا منطقه تاریخی فرهنگی شهر از هرگونه آلودگی به دور باشد.

وی افزود: در این طرح کلیه مبلمان شهری موجود در معابر پرتردد شهر شستشو و پاکسازی گردیده و پاکیزگی را برای شهروندان عزیز به ارمغان می آورند.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از لایروبی و شستشوی کانال های سطح حوزه خبر داد.

رسول شایان با اعلام این مطلب افزود: لایروبی ،پاکسازی و شستشوی کانال های سطح منطقه همه روزه بطور شبانه روزی توسط عوامل زحمتکش خدمات شهری و اکیپ اگوی منطقه هشت انجام می گیرد تا از گرفتگی کانال ها و انتشار بوی نامطبوع در معابر سطح حوزه پیشگیری شود.

وی تاکید کرد: در این عملیات به منظور جلوگیری از انتشار بوهای نامساعد موقع تخلیه ، بعد از تخلیه لجن ها از آبروها و کانال های سطح حوزه، کلیه معابر پیرامون شستشو می شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: