https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3596
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

دانشگاه ایمنی و آتش نشانی تبریز برای سال تحصیلی جدید در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب می کند. به گزارش افق آذربایجان، آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: دانشگاه ایمنی علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تبریز با دو دهه فعالیت مستمر […]

دانشگاه ایمنی و آتش نشانی تبریز برای سال تحصیلی جدید در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب می کند.

به گزارش افق آذربایجان، آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: دانشگاه ایمنی علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تبریز با دو دهه فعالیت مستمر در حوزه توسعه دانش ایمنی فعالان حوزه ایمنی در کشور، برای سال تحصیلی جدید دانشجوی علاقمند به رشته‌های ایمنی جذب می کند.

وی ادامه داد: این دانشگاه با توانمندی توسعه دانش ایمنی در کشور، همچنان به فعالیت‌های آموزش عالی خود ادامه داده و خلاقیت‌های علمی و ابداعات موثری در حوزه ایمنی به ثمر رسانده است.

مدیرعامل آتش نشانی تبریز تاکید کرد: دانشگاه ایمنی تبریز نخستین دانشگاه در حوزه ایمنی شهری در شمالغرب کشور است و با توجه به اهمیت و ضرورت ایمنی در رشته‌های کاردانی و کارشناسی به آموزش دانش ایمنی می پردازد.

آتش پاد زبردست یادآور شد: دانشجویان زیادی با فراگیری علم ایمنی در دانشگاه آتش نشانی، به مشاغل و حرفه های مختلف ایمنی در سطح کارخانجات، صنایع و کارگاه ها پرداخته و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام از طریق سامانه سنجش www.sanjesh.org انجام می‌شود و علاقه‌مندان می توانند از ۴ الی ۱۷ دی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: