https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2793
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است. به گزارش افق اذربایجان به نقل از شهریار، احمد زارعی به همراه معاون اداری و مالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، […]

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

به گزارش افق اذربایجان به نقل از شهریار، احمد زارعی به همراه معاون اداری و مالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، حراست و مدیر روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با خانواده شهیدان “خسرو رزقی” و “حسن رزقی” دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی افزود: امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان بعثی پایشان به خاک این کشور برسد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز اضافه کرد: خانواده‌های شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

اسماعیل شاهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قلی نژاد نیز بیان کرد: باید همواره در خدمت شهدا باشیم و یاد آنها را در دل خود زنده نگاه داریم. شیرمردان ایران ۸ سال جانانه از ایران دفاع کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران به دست متجاوزان بیفتد. اینک ما آسایش و امنیت خود را مدیون زحمات شهدا و رزمندگان هستیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: