https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5695
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

نمایشگاه “شهریران” با هدف حرکت در مسیر تحول در مدیریت شهری با حضور شهرداری تبریز به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در این نمایشگاه از جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه رونمایی شده و محصولات مرتبط ملی […]

نمایشگاه “شهریران” با هدف حرکت در مسیر تحول در مدیریت شهری با حضور شهرداری تبریز به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، در این نمایشگاه از جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه رونمایی شده و محصولات مرتبط ملی با موضوع‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن سازی و مصالح نوین ساختمانی معرفی خواهد شد.

غرفه شهرداری تبریز در این نمایشگاه توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با معرفی اقدامات و عملکرد مدیریت شهری این کلانشهر اعم از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با بهسازی و نوسازی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی برای راه اندازی خط ۲ مترو، برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی در سطح شهر، حذف نمک پاشی و تولید محلول با هدف حفظ محیط زیست و … برپا شده است.

این نمایشگاه محل گردهمایی زیست بوم صنعت مدیریت شهری است و شهرداری کشور، شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت و ضمن معرفی دستاوردها و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری، سعی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، خدمات شهری را با دانش روز پیوند بزند.

در این نمایشگاه پاویون‌های مختلفی در زمینه انتقال تجربه، مشاوره‌های تخصصی، سرمایه گذاری و… برگزار می‌شود. یکی از ماموریت‌های سازمان شهرداری‌ها به عنوان خدمت‌گذار جامعه بزرگ مدیریت شهری کشور، ایجاد فضای تعامل و یادگیری و به همرسانی ارکان مختلف زنجیره ارزش خدمات شهری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۳ بهمن ماه در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) تهران از ساعت ۹ الی ۱۶ حضور پیدا کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: