https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2737
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

قائم مقام شهردار تبریز گفت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف برای جذب ایده‌های نوآورانه تشکیل می‌شود که نظر نهایی در مورد اجرایی این ایده‌ها توسط این کارگروه ارائه خواهد شد. به گزارش افق آذربایجان ه نقل از شهریار، محبوب تیزپاز در جلسه فناوری و شهر خلاق اظهار کرد: باید مکانیزمی برای دعوت از نخبگان و شرکت‌های […]

قائم مقام شهردار تبریز گفت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف برای جذب ایده‌های نوآورانه تشکیل می‌شود که نظر نهایی در مورد اجرایی این ایده‌ها توسط این کارگروه ارائه خواهد شد.

به گزارش افق آذربایجان ه نقل از شهریار، محبوب تیزپاز در جلسه فناوری و شهر خلاق اظهار کرد: باید مکانیزمی برای دعوت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان و معرفی ایده‌های نوآورانه آنها طراحی و اجرا شود.

وی افزود: در این زمینه تشکیل دبیرخانه شهر خلاق شهرداری تبریز برای ایجاد تعامل مؤثر با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ضروری است.

قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: باید به سمت هوشمندسازی بخش‌هایی برویم که رضایتمندی شهروندان را در حل معضلات شهری همچون کاهش ترافیک و آلودگی هوا به دنبال دارد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال وقتی سیستم تردد اتوبوس‌ در شهر هوشمند شده است، هزینه‌های شهرداری نیز کاهش یافته است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: