https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4930
۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از یعقوب هوشیار شهردار تبریز به سبب اهتمام در اجرای برنامه‌های جامع ورزشی و توسعه ورزش همگانی تجلیل و قدردانی کرد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور از شهردار تبریز به سبب اجرای برنامه های متنوع ورزشی و توسعه ورزش […]

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از یعقوب هوشیار شهردار تبریز به سبب اهتمام در اجرای برنامه‌های جامع ورزشی و توسعه ورزش همگانی تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور از شهردار تبریز به سبب اجرای برنامه های متنوع ورزشی و توسعه ورزش همگانی تجلیل کرد.

شهرداری امسال برنامه ویژه ای برای عمل به کارکرد اجتماعی ورزشی دارد چرا که شهردار تبریز معتقد است توسعه ورزش ارزان ترین راه کنترل آسیب های اجتماعی است.

شهرداری در حوزه استعدادیابی و آمورش نیز با همکاری فدراسیون های ورزشی برنامه های متنوعی اجرا می کند به طوری که بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان در طرح تابستانی استعدادیابی ورزشی رایگان شهرداری تبریز ثبت نام کردند. این کلاس‌ها با هدف بهینه کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، والیبال، تکواندو، ژیمناستیک، کشتی، کاراته و شنا به صورت رایگان برگزار می شود.

امسال شهرداری تمامی امکانات و تجهیرات ورزشی خود را به صورت رایگان در خدمت شهروندان قرار داده است همچنین شهرداری تبریز در راستای در تداوم توسعه ورزش اقدام به تجهیز و تعمیر امکانات ورزشی برخی از مدارس کم برخوردار شهر کرده است.

گفتنی است، شهرداری تبریز در سال جاری ۲۵ سالن ورزشی با محوریت مناطق کم برخوردار احداث می کند تا با افزایش سرانه ورزشی، موجب افزایش نشاط اجتماعی در شهر شود.

این مجموعه از آغاز سال جاری در قالب ۵۲ هفته ورزشی و چهار هزار برنامه فرهنگی و ورزشی اقدام به اجرای طرح‌های متنوع ورزشی از جمله جمعه‌های ورزشی، «تابستونتو با ورزش بساز»، جشنواره‌های ورزشی و … کرده است. برنامه‌های ورزشی هفتگی شهرداری تبریز برای تمامی رده‌های سنی با هماهنگی تمامی مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز به صورت مستمر در حال برگزاری است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: