https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3241
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه سازمانها دانست و گفت: در اختیار داشتن این منابع کیفی، توانمند و با مهارت تنها مزیت رقابتی پایدار به شمار می‌رود. به گزارش افق آذربایجان، محبوب تیزپاز به همراه مهدی عالم علیایی مدیر توسعه سرمایه انسانی و مدیر دفتر نوسازی […]

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه سازمانها دانست و گفت: در اختیار داشتن این منابع کیفی، توانمند و با مهارت تنها مزیت رقابتی پایدار به شمار می‌رود.

به گزارش افق آذربایجان، محبوب تیزپاز به همراه مهدی عالم علیایی مدیر توسعه سرمایه انسانی و مدیر دفتر نوسازی و تحول اداری این معاونت در بازدید از شهرداری منطقه ۳ و بررسی برخی از مشکلات اداری، شخصاً به درخواست‌های آنان پاسخ داده و دستورات لازم به مدیران مربوطه را صادر کرد.

تیزپاز ضمن تاکید بر حفظ سرمایه انسانی ارزشی و کارآمد در سازمان شهرداری، اخلاق‌گرایی، سلامت اداری و مسئولیت‌گرایی را لازمه کارآئی و ارتقای ظرفیت‌ها در خدمات رسانی به شهروندان دانست.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز اظهار کرد: مهمترین و حساس‌ترین حوزه‌ شهرداری تبریز، بخش امور اداری است که می‌تواند ساختار و سیستم مورد نظر مجموعه مدیریت شهری را ایجاد کند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: