https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2392
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با خانواده شهید والامقام حسن کربلایی دیدار کرد. به گزارش افق آذربایجان، ایوب اسماعیلی در دیدار با خانواده شهید حسن کربلایی اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب و مایه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامیمان هستند و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی […]

دیدار مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با خانواده شهید والامقام «حسن کربلایی»

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با خانواده شهید والامقام حسن کربلایی دیدار کرد.

به گزارش افق آذربایجان، ایوب اسماعیلی در دیدار با خانواده شهید حسن کربلایی اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب و مایه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامیمان هستند و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

وی، خطاب به برادر آن شهید بزرگوار تاکید کرد:  باید به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چرا که آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند.

شهید حسن کربلایی محمدلو فرمانده گردان حبیب ابن مظاهر (س) لشکر مکانیزه ۳۱ عاشورا متولد ۱۳۳۸ در تبریز بود که در عملیات کربلای ۵ در شلمچه نزدیکی‌های صبح روز ۱۹ دی ۱۳۶۵ بعد از شکسته شدن خط دشمن و به هنگام پاکسازی منطقه در اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. محل دفن شهید حسن کربلایی محمدلو بنا به وصیتش در گلزار شهدای تبریز (وادی رحمت) است.

آخرین توصیه‌های او به افراد خانواده‌اش چنین است: «در نمازهای جماعت و راهپیمایی‌ها شرکت کنید. حجابتان را رعایت کنید و سعی کنید زینب (س) گونه رفتار کنید.»

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: