https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2794
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

نشست روشنگری و بصیرت افزایی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه فرماندهان و بسیجیان شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش افق اذربایجان به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در این نشست اظهار کرد: بصیرت و روشنگری بهترین ابزار برای مقابله با فتنه و شیطنت رسانه های دشمن […]

نشست روشنگری و بصیرت افزایی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه فرماندهان و بسیجیان شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش افق اذربایجان به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در این نشست اظهار کرد: بصیرت و روشنگری بهترین ابزار برای مقابله با فتنه و شیطنت رسانه های دشمن است.

وی افزود: هدف اصلی این همایش افزایش بصیرت فرماندهان و بسیجیان شهرداری تبریز است زیرا بسیج همیشه نقش روشنگری خوبی در مقابله با توطئه های دشمن داشته است.

ملاحسینی در این مراسم در مورد جریان شناسی اتفاقات اخیر اظهار کرد: اندیشه حضرت امام علی (ع) در خصوص تشخیص افراد عاقل از جاهل در مواقع بحرانی، تسلط و آگاهی به موضوعات عصر خویش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وقتی از نتیجه ندادن حربه‌هایش مستاصل می شود تمامی نیروهای خود از جمله منافقان کور دل و سلطنت طلب‌ها و حزب دموکرات را با بازوهای رسانه‌ای خود به خط می‌کند و در جریان اغتشاشات اخیر دیدیم برخی‌ افراد کم‌بصیرت در تله جنگ رسانه‌ای دشمن گرفتار شده و آب به آسیاب دشمن ریختند و برخی نیز با دشمنان قسم خورده مردم ایران هم دست شدند.

این نشست با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان شهرداری تبریز به همت سازمان بسیج شهرداری تبریز و پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی تبریز بر پا شده بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: