https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4198
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال، بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی در حاشیه نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که با محوریت جهاد تبیین برگزار شد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن فریاد ضد اسکتباری مردم […]

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال، بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی در حاشیه نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که با محوریت جهاد تبیین برگزار شد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن فریاد ضد اسکتباری مردم ایران و صدای رسای ملت در بیعت مجدد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم ایران با حضور پرشور خود بار دیگر نشان می‌دهند که این راه ۴۴ ساله را همچنان ادامه خواهند داد.

ملاحسینی خاطرنشان کرد: بنا به تعبیر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انقلاب ما، انفجار نور بود و این نور خاموش نخواهد شد.

وی اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام، پرچم مقدس انقلاب اسلامی را به دستان مبارک حضرت ولیعصر (عج) تحویل خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز یادآور شد: نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی با محوریت جهاد تبیین در راستای فرمایشات و رهنمودهای مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شده و سردار رحیم نوعی‌اقدم به عنوان یادگار انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: