https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5071
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر با مشارکت شهرداری مرکز، مناطق دهگانه، سازمان‌ها،شرکت‌های تابعه و سازمان بسیج شهرداری و با شرکت خیل عظیم شهروندان ورزش‌دوست در دو مسیر مشخص شده آغاز شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با عید بزرگ غدیرخم، رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر، با حضور و مشارکت فعال مناطق، […]

رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر با مشارکت شهرداری مرکز، مناطق دهگانه، سازمان‌ها،شرکت‌های تابعه و سازمان بسیج شهرداری و با شرکت خیل عظیم شهروندان ورزش‌دوست در دو مسیر مشخص شده آغاز شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با عید بزرگ غدیرخم، رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر، با حضور و مشارکت فعال مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و سازمان بسیج شهرداری تبریز و استقبال پرشور شهروندان تبریزی، در دو مسیر میدان شهید بهشتی تا مصلای امام خمینی (ره) و باغ فجر تا مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد.

بر اساس این گزارش تمامی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در طول این دو مسیر اقدام به برپایی غرفه و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی کرده‌اند.
همچنین مراسم نورافشانی به مناسبت عید بزرگ غدیرخم به صورت ویژه در ۱۰ نقطه از مسیر پل کابلی تا میدان جهاد برگزار شد و علاوه بر آن در ۵۰ نقطه از شهر با محوریت مساجد مراسم نورافشانی برگزار شد.

در پایان این رویداد ۴۲ جایزه نفیس شامل ۱۴ کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی، ۱۴ کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و ۱۴ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که در پایان مراسم در محل مصلی حضور داشته باشند، اعطا شد.

همچنین همزمان با آغاز رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر، موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز نیز با همکاری سازمان عمران و سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز به مدت ۲ روز اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در میدان ساعت کرده و به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: