https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3655
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت مقام مادران گرانقدر شهدای تبریز با عنوان “یاوران ام البنین” خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: با توجه به جایگاه رفیع مادران شهدا در صبوری، شکیبایی و نقش آنها در تربیت نسلی مقاوم و مبارز از […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت مقام مادران گرانقدر شهدای تبریز با عنوان “یاوران ام البنین” خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، امیر نصیربیگی با اعلام این خبر افزود: با توجه به جایگاه رفیع مادران شهدا در صبوری، شکیبایی و نقش آنها در تربیت نسلی مقاوم و مبارز از شهدا، تجلیل از آنها همواره یک فریضه است و ما قدردان جایگاه آنها در بقای ارزش‌ها هستیم.

وی افزود: در این مراسم، از مقام ارجمند بالغ بر یک هزار مادر شهید تجلیل شده و از جایگاه بی بدیل آنها در تربیت این نسل قدردانی خواهد شد.

نصیربیگی اظهار کرد: ویژه برنامه “یاوران ام البنین” به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، روز پنجشنبه، ۱۵ دی ماه، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در برنامه همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از مقام شامخ ایشان تجلیل خواهد شد.

تبریز در سال‌های دفاع مقدس هزاران غنچه گلگون کفن را برای پایداری کشور تقدیم کرده و مادران شهدا، سندی بر این از خود گذشتگی هستند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: