https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2587
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

آموزش قوانین ‌راهنمایی‌ و ‌رانندگی با آغاز سال تحصیلی جدید جهت نهادینه کردن فرهنگ ترافیک برای کودکان مدارس ابتدائی و مهد کودک‌ها، در سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه شهرداری منطقه ۳ تبریز، مجدداً شروع شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند خبر از سر گرفته شدن فعالیت آموزشی مجدد سالن سرپوشیده […]

آموزش قوانین ‌راهنمایی‌ و ‌رانندگی با آغاز سال تحصیلی جدید جهت نهادینه کردن فرهنگ ترافیک برای کودکان مدارس ابتدائی و مهد کودک‌ها، در سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه شهرداری منطقه ۳ تبریز، مجدداً شروع شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند خبر از سر گرفته شدن فعالیت آموزشی مجدد سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه شهرداری منطقه با همکاری پلیس ‌راهور تبریز داد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، برای آشنا کردن کودکان مهد و مدارس ابتدائی با نکاتی مهم از فرهنگ ترافیک، این کلاس‌ها راه اندازی شده است.
شهردار منطقه افزود: خدمات آموزش ترافیک برای تمامی مدارس ابتدائی فعال در تبریز اعم از دولتی و غیرانتفاعی با برنامه‌ریزی و هماهنگی قبلی، روزانه در ۳ یا ۴ کلاس برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: کلاس‌ها در دو شکل تئوری و عملی در مدت ۱/۵ ساعت با مربی‌گری افسران پلیس ‌راهور تبریز، نکات متعددی از جمله نحوه عبور از عرض خیابان، رعایت نکات ایمنی، آشنایی با معانی چراغ راهنمایی و رانندگی، بعضی تابلوهای مختلف و …‌ برای کودکان ارائه می‌شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: