https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3451
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۴

به مناسبت روز ملی حمل و نقل طرح ضربتی اجرای فوریت‌های خدمات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا می‌شود. به گزارش افق آذربایجان، طرح ضربتی اجرای فوریت های خدمات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز، به مناسبت روز ملی حمل و نقل و در آستانه زمستان ۱۴۰۱ به اجرا در می آید. […]

به مناسبت روز ملی حمل و نقل طرح ضربتی اجرای فوریت‌های خدمات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش افق آذربایجان، طرح ضربتی اجرای فوریت های خدمات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز، به مناسبت روز ملی حمل و نقل و در آستانه زمستان ۱۴۰۱ به اجرا در می آید.

این طرح که شامل، اصل فوریت‌های ترافیکی نظیر تعویض و تعمیر تجهیزات معیوب ترافیکی، نصب تابلوهای هشدار دهنده مخصوص فصل زمستان، شستشوی علایم و تجهیزات سرجزیره‌ها و خروجی‌ها، شستشو و پاکسازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، رسیدگی به درخواست‌های مردمی درخصوص تعمیر و ترمیم تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر موارد مرتبط با فوریت‌های خدمات ترافیکی است، از ۲۶ آذر لغایت ۹ دی ماه سال جاری در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می‌شود.

بر همین اساس جلسه توجیهی طرح ضربتی مذکور با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و با حضور مدیر کل و روسای ادارات این معاونت و همچنین روسای ادارات حمل و نقل و ترافیک مناطق دهگانه تشکیل و نسبت به تشریح طرح و تبیین موارد اجرایی طرح مذکور اقدام شد.

شهروندان محترم نیز می توانند در راستای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور، مطالبات و درخواست‌های ترافیکی خود را در چارچوب آیتم‌های طرح از طریق شماره تلفن استودیو شهر ( ۳۵۲۶۵۳۵۳ – ۰۴۱ ) در میان بگذارند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: