https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :2824
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به احوادث اخیر کشور و حتی رحم نکردن داعش به زنان و کودکان، گفت: مسئولان باید اعتراضی که به وضعیت اقتصادی و گرانی کشور هست را بشنوند و بدانند که عمل نکردن به خواسته‌های مردم، بستری برای خیانت دشمنان ایجاد می‌کند. به گزارش افق آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی […]

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به احوادث اخیر کشور و حتی رحم نکردن داعش به زنان و کودکان، گفت: مسئولان باید اعتراضی که به وضعیت اقتصادی و گرانی کشور هست را بشنوند و بدانند که عمل نکردن به خواسته‌های مردم، بستری برای خیانت دشمنان ایجاد می‌کند.

به گزارش افق آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تبریز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز تبعید امام(ره) و قتل عام دانش آموزان و نیز روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی افزود: نخستین پیام راهپیمایی یوم الله، احیای تاریخ است تا نسل جدید بداند که چرا در آن زمان، کشورهای ایران، عراق و ترکیه اجازه حضور امام(ره) در خاک خود را ندادند.

وی در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز گفت: گفتند که سفارت خانه را تصرف کرده‌اید و این سفارت خانه حرمت دارد اما امام(ره) نیز در جواب کسانی که چنین می‌پنداشتند گفتند: سفارتخانه حرمت دارد ولی ما خانه جاسوس را فتح کردیم.

نظری در خصوص کشتار دانش آموزان در این روز نیز اظهار کرد: مبنای انقلاب اسلامی، قرآن و اهل بیت(ع) بوده و بنا گفته‌ی امام(ره)، لانه جاسوسی را که علیه این مبنا است، فتح کردیم.

وی افزود: یکی از برکات این راهپیمایی این است که این امامت را تحویل نسل جدید دهیم.

وی با بیان این‌که حساب اغتشاشگران با معترضان جدا است، گفت: اغتشاشگران مسلح بوده و تابع دستور گروهک‌های تروریستی هستند که این امر نشان می‌دهد، ماموریت دیگری دارند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این‌که حضور مردم در این راهپیمایی نشان از مطالبه آن‌ها از قوه قضاییه است، ادامه‌ داد: مردم می‌خواهند بگویند که مماشات دیگر بس است و نیروی مسلح باید با اقتدار با اغتشاشگران برخورد کند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: