https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4882
۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری ۶۹ دوره آموزشی در سه ماهه نخست سال جاری ویژه همکاران شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری گفت: با توجه به اهمیت آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان، همواره تلاش شده دوره های آموزشی متناسب با تمام گروه […]

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری ۶۹ دوره آموزشی در سه ماهه نخست سال جاری ویژه همکاران شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب انصاری گفت: با توجه به اهمیت آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان، همواره تلاش شده دوره های آموزشی متناسب با تمام گروه های شغلی مجموعه شهرداری تبریز با حضور اساتید متخصص هر حوزه برگزار شد.

وی افزود: مطابق تقویم آموزشی مدون، در سه ماهه نخست سال جاری ۶۹ دوره آموزشی برگزار شده که ۶۳ دوره آموزشی به صورت حضوری و ۶ دوره نیز به صورت غیرحضوری است.

انصاری اظهار کرد: مجموع ساعات آموزشی این دوره ها، ۹۷۰ ساعت بوده که با احتساب همکاران شرکت کننده در این دوره های آموزشی، ۱۵۷۴۷۲ “نفر ساعت” آموزش در مدت سه ماه انجام یافته است.

انصاری ادامه داد: دوره های آموزشی برگزار شده در این سه ماه شامل ۲۴ دوره عمومی، ۲ دوره مشترک تخصصی، ۳۷ دوره شغلی و تخصصی و ۶ دوره مدیریتی می باشد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال نیز به مانند سالهای قبل، با برگزاری منظم و هدفمند دوره های آموزشی، ضمن تقویت علمی و عملی همکاران، زمینه ساز تحولات مثبت در بین کارکنان شهرداری تبریز باشیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: