https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4783
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

غربالگری دیابت و فشارخون در نقاط کم برخوردار منطقه مارالان با استقرار اتوبوس سیار کلینیک شهرداری تبریز به مدت دو روز اجرا شد. به گزارش افق ۀذربایجان به نقل از شهریار،طرح غربالگری سلامت با هدف شناسایی افراد دیابتی و ارائه خدمات مشاوره ای به این بیماران، با مشارکت هیئت اخلاق انصارباقر العلوم و ستاد پشتیبانی […]

غربالگری دیابت و فشارخون در نقاط کم برخوردار منطقه مارالان با استقرار اتوبوس سیار کلینیک شهرداری تبریز به مدت دو روز اجرا شد.

به گزارش افق ۀذربایجان به نقل از شهریار،طرح غربالگری سلامت با هدف شناسایی افراد دیابتی و ارائه خدمات مشاوره ای به این بیماران، با مشارکت هیئت اخلاق انصارباقر العلوم و ستاد پشتیبانی جبهه مدافعان سلامت مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه مارالان به مدت دو روز اجرا شد.

این طرح غربالگری فشار و قند خون توسط اداره سلامت شهرداری تبریز به صورت رایگان در منطقه مارالان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد با حضور کارشناسان پرستاری و بهره گیری از اتوبوس سیار کلینیکی دیابت شهرداری به شهروندان خدمات ارائه داد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: