https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3605
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به گزارش افق آذربایجان، یوسف جاویدان رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی، در یک سفر یک روزه به ممقان با شهردار‌، اعضای شورای اسلامی شهر‌، رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان‌، قهرمانان و ورزشکاران‌، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در شهرک شهیدسلیمی دیدار و گفت‌وگو کرد. جاویدان در این سفر از امکانات ورزشی شهرستان […]

به گزارش افق آذربایجان، یوسف جاویدان رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی، در یک سفر یک روزه به ممقان با شهردار‌، اعضای شورای اسلامی شهر‌، رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان‌، قهرمانان و ورزشکاران‌، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در شهرک شهیدسلیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
جاویدان در این سفر از امکانات ورزشی شهرستان ممقان، جهت میزبانی مسابقات قهرمانی استان آذربایجان‌شرقی در رشته کیک بوکسینگ و در تمامی رده‌های سنی که قرار است، ۱۲ و۱۳ بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با عنوان جام فجر برگزار شود، نیز بازدید کرد.
شهردار و اعضای ‌شورای اسلامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ریاست هیات رزمی استان که برای اولین بار یک مسئول هیات رزمی استان به این شهر سفر کرده و از نزدیک با مسئولین شهر، ورزش و ورزشکاران این شهر دیدار داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.
دکتر جاویدان با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان روزهای خوبی را برای ورزش‌های رزمی ممقان با حمایت مسئولین شهرستانی و جامعه رزمی پیش بینی نمود و اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی استان به شهرستان‌ها را بخشی از سیاست های کلان هیات رزمی استان در راستای حمایت از ورزش رزمی شهرستان‌ها مخصوصا شهرهای کوچک برای رشد و رونق ورزش رزمی بیان نمودند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: