https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4550
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در سال جدید، احداث چندین المان شهری به‌منظور افزایش شادابی، نشاط و حفظ پویایی شهری در دستور کار مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه قرار دارد. به گزارش افق آذربایجان، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: در راستای ارتقای پویایی فضاهای عمومی شهرک خاوران و نیز توجه به امر ورزش، […]

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: در سال جدید، احداث چندین المان شهری به‌منظور افزایش شادابی، نشاط و حفظ پویایی شهری در دستور کار مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه قرار دارد.

به گزارش افق آذربایجان، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: در راستای ارتقای پویایی فضاهای عمومی شهرک خاوران و نیز توجه به امر ورزش، خصوصا دوچرخه سواری، المان شهری موضوعی در حد شرقی پارک دانشجو نصب شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: بر این اساس، المان تلفیقی گل و سازه چرخ، در ابعاد ۷ در ۲/۵ متر احداث شده و هم اکنون نور پردازی موضعی این المان در حال اجرا است.

حسین‌زاده با بیان اینکه در سال جدید احداث چندین المان شهری دیگر نیز به منظور افزایش شادابی، نشاط و حفظ پویایی شهری در دستور کار مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه قرار دارد، خاطرنشان کرد: طراحی، ساخت و اجرای المان‌های شهری مبتنی با هویت ایرانی و اسلامی به عنوان یکی از مولفه های جذاب فضاهای عمومی شهری از برنامه‌هایی است که به دنبال اجرای گسترده آن در سطح منطقه ۹ هستیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: