https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :602
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم اجرای بی وقفه عملیات تعریض جاده آناخاتون با پیشرفت فیزیکی ۹۰ % و افتتاح قریب‌الوقوع این پروژه خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان ، حسین عالی باف  با اعلام خبر تداوم اجرای بی وقفه عملیات تعریض جاده آناخاتون، اظهار داشت: این عملیات با هدف ارتقای حقوق شهروندی، تامین ایمنی و امنیت شهروندان، تسهیل در تردد مسافرین درون شهری و برون شهری، با پیشرفت فیزیکی ۹۰% از ورودی شماره ۲ آناخاتون تا سه راهی مرکز دفن فنی مهندسی سازمان مدیریت پسماندشهری به مسافت ۴۵۰۰ مترطولی و با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال به همت عوامل اجرائی معاونت فنی وعمرانی منطقه ۶ با مشارکت سازمان عمران شهرداری تبریز در حال اجرای مراحل نهایی می باشد.

او افزود: عملیات تعریض جاده آناخاتون با ایجاد ابنیه فنی، اجرای باکس گذاری،۲۱ دهنه پل، شانه گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی در این جاده که عرض آن از ۶ متر به ۱۶.۷ متر افزایش یافته، اقدام شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف عوامل اجرائی، شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه انسان محور در دهه اول مرداد ماه، باشیم.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: