https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5767
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

مدیریت بحران شهرداری تبریز در پی صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی بر ضرورت رعایت هشدار های ایمنی شهری تاکید کرد و گفت: هنگام ترددهای درون شهری از ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال‌ ساخت دوری کنید. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، مسعود حسن نژاد گفت: از شهروندان عزیز درخواست می شود […]

مدیریت بحران شهرداری تبریز در پی صدور هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی بر ضرورت رعایت هشدار های ایمنی شهری تاکید کرد و گفت: هنگام ترددهای درون شهری از ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال‌ ساخت دوری کنید.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، مسعود حسن نژاد گفت: از شهروندان عزیز درخواست می شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و ضمن توجه به توصیه‌های ایمنی، ‌اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی مانند همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو، عدم صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی، دوری از درختان پوسیده، کهنسال و کم‌دوام، دوری از ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال‌ ساخت، دوری از اشیای قابل پرتاب و سُست؛ نظیر آنتن، کولر، جداول و آجرهایی که برای محکم کردن منصوبات پشت‌بام‌ها به کار گرفته شده است، را انجام دهند.

وی همچنین اظهار کرد: دوری از دکل‌ها، آنتن‌های فرستنده‌ها، تأسیسات انتقال نیرو، بنرها، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و غیره، پرهیز از پارک خودرو در مکان‌هایی که احتمال سقوط یا ریزش برخی اجسام ودیوار سُست وجود دارد، ضروری است.

گفتنی است طبق اعلام مدیریت بحران شهرداری تبریز احتمال لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد، کولاک برف و نیز احتمال پرتاب اجسام سبک و سقوط تابلوهای تبلیغاتی بر اثر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: