https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1740
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه قطار شهری را یک ضرورت برای تبریز دانست و گفت: قرار نیست با این پروژه به صورت سلیقه‌ای برخورد شود و اعضای شورا بر ضرورت آن واقف‌ هستند.

به گزارش  افق آذربایجان ، حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: تشکر می‌کنیم از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین‌المللی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: می‌دانیم که فعالیت در پروژه قطار شهری به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می‌شود.

وی یادآور شد: شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه‌های قطار شهری تبریز به کار گرفته می‌شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است و در کنار طراحی مدرن، به شکلی ویژه جلب توجه می‌کند.

برگی هم‌چنین درباره رویکرد شورای ششم شهر تبریز درباره قطار شهری، تاکید کرد: با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبور هستیم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی هم‌چنین با اشاره به این‌که اکنون حدود ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد تا طبق وعده‌هایی که داده شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل خط یک قطار شهری تبریز باشیم.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: