https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5199
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اجرای پروژه پل خلعت پوشان در شهرک خاوران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های عملیاتی پس از رفع موانع زیرساختی روند اجرایی آن تسریع می شود. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در جریان بازدید میدانی هفتمین قرار خدمت از دور چهارم […]

شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اجرای پروژه پل خلعت پوشان در شهرک خاوران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های عملیاتی پس از رفع موانع زیرساختی روند اجرایی آن تسریع می شود.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در جریان بازدید میدانی هفتمین قرار خدمت از دور چهارم قرار خدمت های شهرداری تبریز بر اهمیت روان سازی ترافیکی ضلع جنوب شرقی تبریز تاکید کرد و گفت: تسهیل تردد مسیر خاوران به سمت خیابان شهدای غواص مهمترین ویژگی اجرای پروژه عمرانی پل خلعت پوشان است.

وی افزود: پس از رفع موانع و هماهنگی های لازم با ارگان‌های خدمات رسان دولتی، روند این پروژه عمرانی تسریع و همانند سایر پروژه ها تابلو روزشمار بهره برداری در محل نصب و در معرض دید شهروندان عزیز قرار می گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه از طریق منطقه ۹ شهرداری تبریز اقدامات اولیه برای برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار به منظور تداوم پیشرفت فیزیکی انجام شده است، تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی پروژه پل خلعت پوشان در کنار همکاری های بین بخشی طبق برنامه ریزی پیش می رود و مصمم هستیم تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: