https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5516
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

شهردار منطقه۷تبریز گفت: در راستای تجهیز امکانات پارکها، عملیات نصب ۶ ست کامل وسایل ورزشی به تعداد ۱۲۶ دستگاه در جنوب غرب تبریز در دستور کار قرار دارد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در راستای ایجاد […]

شهردار منطقه۷تبریز گفت: در راستای تجهیز امکانات پارکها، عملیات نصب ۶ ست کامل وسایل ورزشی به تعداد ۱۲۶ دستگاه در جنوب غرب تبریز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در راستای ایجاد بسترهای لازم و ایجاد نشاط و سلامتی در بین خانواده ها، پارک های جنوب غرب تبریز با امکانات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال ساماندهی شد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و تجهیز پارک های جنوب غرب تبریز به امکانات ورزشی استاندارد و ایجاد سرگرمی برای خانواده ها، این وسایل و تجهیزات جدید برای پارک های استاد کریمی مراغه ای، پارک کوهستان، پارک شقایق کوی لاله، پارک پامچال کوی لاله، پارک ستارخان، بوستان قرآن و مجتمع مسکونی ونک خریداری و نصب شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز، یکی از نکات مثبت این اقدامات را ایجاد انگیزه ورزش برای تمام اقشار دانست و افزود: علاوه بر این برای بسیاری از کاربران استفاده از این دستگاه ها، یک نوع صرفه جویی در وقت محسوب می شود زیرا در کنار تفریح و سرگرمی با خانواده یا دوستان در پارک، اقدام به حرکات ورزشی می کند.

وی ادامه داد: نصب وسایل و تجهیزات ورزشی در پارک‌ها و فضاهای عمومی به دلایل مختلفی سطح فعالیت فیزیکی را در اجتماع بالا می‌برد، در واقع جامعه فعال، جامعه سالم‌تری است.

آدی بیگ تاکید کرد: تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها برای رواج ورزش همگانی و با اهداف مختلفی از جمله پیشگیری از بروز اختلال‌ها و آسیب‌های جسمانی و تناسب اندام نصب شده‌اند.

وی ادامه می دهد: انجام فعالیت های ورزشی، تاثیر مهمی بر سلامت جسمی و روانی افراد و به تبع آن جامعه دارد، پس هر قدمی که در راستای افزایش امکانات ورزشی برداشته شود، قابل تقدیر است.

شهردار منطقه۷تبریز عنوان کرد: تجهیز پارک های جنوب غرب تبریز در جهت جلوگیری از ترددهای بین شهری برای مراجعه به مکانهای تفریحی در نقاط مختلف شهر انجام گرفت.

گفتنی است هر ست کامل ورزشی شامل ۲۱ دستگاه بوده که در مجموع ۱۲۶ دستگاه در سطح محلات منطقه نصب شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: