https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3265
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

شهرداری منطقه ۴ تبریز طی هفته گذشته در راستای ساماندهی معابر شهر و رفاه حال شهروندان، ۲۷۵ تن آسفالت در معابر سطح حوزه توزیع کرد. به گزارش افق آذربایجان، در راستای مناسب‌سازی مسیر تردد و رفاه حال شهروندان، تداوم آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت همچنان در دستور کار شهرداری منطقه ۴ قرار داشته و بر این […]

شهرداری منطقه ۴ تبریز طی هفته گذشته در راستای ساماندهی معابر شهر و رفاه حال شهروندان، ۲۷۵ تن آسفالت در معابر سطح حوزه توزیع کرد.

به گزارش افق آذربایجان، در راستای مناسب‌سازی مسیر تردد و رفاه حال شهروندان، تداوم آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت همچنان در دستور کار شهرداری منطقه ۴ قرار داشته و بر این اساس طی یک هفته گذشته ۲۷۵ تن آسفالت در سطح حوزه منطقه توزیع شده است.

آسفالت‌ریزی خیابان‌های لاک دیزج، بهار (کوی بهداری)، اره گر (کوی کهنمویی)، حجتی (کوچه شهید بهشتی و سامان اسکوئی)، جاده پگاه و اهراب از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: