https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :1328
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

عضو شورای شهر تبریز گفت: در شیوه نامه جذب باید جذب انفرادی را کنار بگذاریم و اینگونه نباشد که افراد به صورت چند نفر استخدام‌ شود. هرگونه جذب نیرو باید از طریق فراخوان و عدالت باشد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از فارس تبریز، علیرضا نوای‌باغبان  در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: در شیوه نامه جذب باید جذب انفرادی را کنار بگذاریم و اینگونه نباشد که افراد به صورت چند نفر استخدام‌ شود. هرگونه جذب نیرو باید از طریق فراخوان و عدالت باشد.

وی افزود: اگر بتوانیم بگوییم با تصمیم شورا شهرداری هر چند مدت که مشخص می‌شود باید با انجام فراخوان جذب نیرو کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: عادلانه ترین روش جذب براساس فراخوان و سابقه و دانش افراد است که در کشور انجام‌  می‌شود.

باغبان گفت: شهرداری هر دو  سال یک بار با اعلام‌فراخوان نیرو جذب کند، این یک روش قانونی است که همه اجرای این روش را از ما می‌خواهند تا عدالت رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه آمار باید به صورت کتبی به اعضای شورا اعلام شود، افزود: باید اطلاعات تمام شاغلان در شهرداری به صورت مکتوب اعلام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: بودجه اسمی باید در اختیار اعضای شورا قرار گیرد. باید اطلاعات کارکنان موجود در دست اعضا شورا باشد تا در پایان بدانیم نیروی انسانی در چه شرایطی است.

وی تاکید کرد: شورای جدید باید با جدیت اقدامات انجام شده را پیگیری کند و همواره تلاش کنیم تا سهمیه تبریز در تبدیل وضعیت افزایش یابد. در کنار مدیریت شهری باید با همکاری نمایندگان مجلس و استانداری برای حل این مشکل و افزایش سهمیه تبدیل وضعیت تلاش کنیم.

باغبان اظهارداشت: همسان سازی پرداختی ها باید در اولویت باشد. اینکه دو نفر در شرایط کاری مساوی دونوع حقوق دریافت کنند این ناعدالتی است که باید رفع شود. راهکار همسان سازی برعهده شورا و شهرداری است که باید خودمان این موضوع را حل و فصل کنیم.

پ
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: