https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3218
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از آغاز طرح ساماندهی و تعیین محل وانت‌بارهای فروش میوه در سطح شهر تبریز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، جواد صدیقی با اشاره به صدور اطلاعیه در خصوص ساماندهی و تعیین محل استقرار وانت بارهای فروش میوه گفت: بر اساس تبصره ۱ […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از آغاز طرح ساماندهی و تعیین محل وانت‌بارهای فروش میوه در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، جواد صدیقی با اشاره به صدور اطلاعیه در خصوص ساماندهی و تعیین محل استقرار وانت بارهای فروش میوه گفت: بر اساس تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری و همچنین بند ۱ ماده ۲ دستورالعمل مدیریت حمل و نقل و بار و ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهرداری تبریز اقدام به ثبت نام و ساماندهی وانت بارها می‌کند.

وی با اشاره به مهلت ۱۰ روزه برای ثبت نام صاحبان وانت بار در این طرح افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مکرر شهروندان تبریز در خصوص رفع سد معبر وانت بارها و تعیین تکلیف آنها این اقدام صورت گرفته است و با ثبت نام و جانمایی وانت بارها به دنبال رفع سد معبر و حل این معضل هستیم.

صدیقی، با دعوت از صاحبان وانت بار برای ثبت نام و تعیین محل استقرار در این طرح گفت: در صورت عدم مراجعه مالکان خودرو در زمان مقرر در برابر مقررات و ضوابط شهرداری، نسبت به جمع‌آوری و تحویل خودرو به پارکینگ اقدام خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام و ساماندهی وانت بارها به صورت رایگان صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: مالکان وانت بارها می‌توانند با در دست داشتن اصل و تصویر سند مالکیت خودرو، کارت ملی مالک خودرو، گواهینامه، بیمه خودرو و آدرس محل سکونت مالک جهت ثبت نام به سازمان مدیریت حمل و نقل حمل و نقل بار شهرداری تبریز واقع در ضلع غربی ترمینال بزرگ تبریز مراجعه کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: