https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4048
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

شهردار منطقه ۸ تبریز از اصلاح و ساماندهی تاسیسات شهری در مجاورت پروژه سردرب باشماقچی بازار(بازار کفاشان) تبریز خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری اظهار کرد: در مجاورت پروژه سردرب باشماقچی بازار، اجرای هوایی تاسیسات شهری از جمله برق و مخابرات، سیما و منظر این بازار را […]

شهردار منطقه ۸ تبریز از اصلاح و ساماندهی تاسیسات شهری در مجاورت پروژه سردرب باشماقچی بازار(بازار کفاشان) تبریز خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری اظهار کرد: در مجاورت پروژه سردرب باشماقچی بازار، اجرای هوایی تاسیسات شهری از جمله برق و مخابرات، سیما و منظر این بازار را خدشه‌دار کرده و با بافت سنتی آن همخوانی ندارد.

وی افزود: به منظور رفع آلودگی های بصری ورودی باشماقچی بازار و جلوه گری زیبای سردرب باشماقچی بازار، عملیات ساماندهی سیستم انتقال برق و مخابرات در ورودی این بازار را آغاز کرده و طی روزهای آتی شاهد ساماندهی ورودی باشماقچی بازار خواهیم بود.

جان فشان در خصوص پروژه سردرب باشماقچی بازار گفت: طرح سردرب‌ باشماقچی بازار برای اولین بار در بازار تاریخی تبریز به صورت چهار طاقی اجرایی می‌شود که بعد از تکمیل و نورپردازی متصل کننده بازار کفاشان به بازار حرم‌خانه خواهد بود.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: این طرح توسط شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز و با هماهنگی کارشناسان میراث فرهنگی احداث می‌شود که با الهام از معماری اصیل ایرانی و اسلامی اجرایی خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: