https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3597
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تمهیداتی که در معاونت فنی عمرانی سازمان انجام شد خوشبختانه در ماه‌های اخیر صرفه جویی قابل توجهی در انرژی مصرفی مجموعه کشتارگاه داشته‌ایم. به گزارش افق اذربایجان، کریم قدرتی اظهار کرد: با توجه به عملکرد صنعتی کشتارگاه، مصرف انرژی در قسمت‌های مختلف سازمان غیر قابل کتمان است […]

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تمهیداتی که در معاونت فنی عمرانی سازمان انجام شد خوشبختانه در ماه‌های اخیر صرفه جویی قابل توجهی در انرژی مصرفی مجموعه کشتارگاه داشته‌ایم.

به گزارش افق اذربایجان، کریم قدرتی اظهار کرد: با توجه به عملکرد صنعتی کشتارگاه، مصرف انرژی در قسمت‌های مختلف سازمان غیر قابل کتمان است اما با تمهیداتی که انجام گرفته، خوشبختانه توانسته‌ایم در صرفه جویی انرژی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

وی ادامه داد: مصرف آب و برق و گاز در دیگ‌های بخار، سالن کشتار، سالن آلایش، تصفیه‌خانه، پی سوزی، ذوب گوشت، پودر خون، فضای سبز و سردخانه امری ضروری است که باید برای انجام امور صنعتی کشتارگاه و شستشوی روزانه انجام شود اما با نگاه ویژه به بهینه‌سازی در تمامی حوزه‌های مصرف انرژی، خوشبختانه موفق به انجام این مهم شده‌ایم.

قدرتی افزود: جداسازی لوله کشی برخی از واحدها، استفاده از آب چاه عمیق و کنتورگذاری تمامی واحدها و قسمت‌های مختلف سازمان موجب شد مصرف آب شرب به یک چهارم کاهش یابد.

مدیرعامل کشتارگاه اضافه کرد: با اعتباری که برای بازسازی و گسترش و نوسازی دستگاه تصفیه آب شرب در سال آینده پیش بینی شده، امیدواریم با این کار مصرف آب شرب به حداقل خود برسد.

قدرتی گفت: روزانه دو تا چهار ساعت از ژنراتور سازمان استفاده می‌کنیم تا مصرف برق شهری در این مجموعه صنعتی و در این روزهایی که شاهد آلایندگی هوا هستیم به مقدار بسیار زیادی کاهش یابد.

وی اضافه کرد: به اپراتورهای دستگاه‌های موجود در سازمان دستور اکید داده شده است که در زمان‌های غیر ضروری مصرف گاز شهری را به حداقل برسانند.

قدرتی اظهار کرد: با همفکری و همبستگی که در بین کارکنان کشتارگاه وجود دارد شاهد صرفه جویی بیشتر در انرژی این سازمان صنعتی خواهیم بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: