https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5737
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله دوم طرح استقبال از بهار حوزه فضای سبز از ۱۱ بهمن ماه سالجاری خبر داد. به گزارش افق آذربایجان شرقی به نقل از شهریار ، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی در جلسه هماهنگی طرحهای استقبال از بهار حوزه فضای سیما، منظر و […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله دوم طرح استقبال از بهار حوزه فضای سبز از ۱۱ بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان شرقی به نقل از شهریار ، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی در جلسه هماهنگی طرحهای استقبال از بهار حوزه فضای سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و ۴ مرحله‌ای کردن فعالیت‌ها و اقدامات حوزه سیما، منظر و فضای سبز برای استقبال شایسته از بهار ۱۴۰۳ و اینکه مرحله اول آن از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن انجام گرفته است از آغاز مرحله دوم این طرح از ۱۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز در آستانه سال نو آماده‌سازی هر چه شایسته شهر برای همشهریان عزیز و هموطنان گرامی می‌باشد، خاطرنشان کرد: در قالب طرح شماره ۲ استقبال از بهار حوزه فضای سبز ضمن ارزیابی کامل آیتم‌های اجرای طرح اول و رفع موارد باقیمانده، پارکها و بوستانهای سطح شهر بطور کامل رفع نواقص شده و مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرند.

آسیایی در این زمینه، ادامه داد: همچنین در این طرح بسترهای مناسب نهالکاری در قالب تداوم اجرای برنامه توسعه‌ای ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال جاری به صورت گسترده انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در بخش پایانی سخنان خود از کلیه نیروهای حوزه فضای سبز که بطور شبانه‌روزی در اجرای آیتم‌های مرحله اول استقبال از بهار این حوزه تلاش نمودند تقدیر کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: