https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5014
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش ۱۱۴ درصدی ورود خودروهای غیربومی به این منطقه در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: ترددهای ثبت شده نشانگر افزایش علاقمندی به گردشگری در این منطقه است. به گزارش افق آذربایجان، محسن محمدزاده ظهر سه‌شنبه در جلسه تجلیل از […]

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش ۱۱۴ درصدی ورود خودروهای غیربومی به این منطقه در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: ترددهای ثبت شده نشانگر افزایش علاقمندی به گردشگری در این منطقه است.

به گزارش افق آذربایجان، محسن محمدزاده ظهر سه‌شنبه در جلسه تجلیل از عوامل ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ این منطقه، افزود: در این مدت ۹۳۴ هزار خودرو با پلاک غیر بومی وارد منطقه شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۳۶ هزار خودرو غیربومی بود، بیش از ۲ برابر شده است.

وی با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی و تعداد و مدت اقامت در ارس نسبت به نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تفریحی و تبلیغاتی در جذب و افزایش تعداد گردشگران نقش به سزایی داشته است.

محمدزاده ادامه داد: به‌منظور ادامه‌ روند صعودی حضور مسافران و گردشگران در منطقه آزاد ارس در ایام تابستان، برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است و با اعمال پیوست رسانه‌ای، درصدد رونق بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ارس و گردشگری خرید در منطقه هستیم.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: