https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5719
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

بزرگداشت مقام پدر امسال در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز حال و هوای دیگری داشته و در کنار مردان و پدرانی گرامی داشته شد که دور از خانه و خانواده بودند. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با میلاد فرخنده امیرالمومنین و روز پدر، به ابتکار شهرداری منطقه ۲ تبریز جنگ شادی […]

بزرگداشت مقام پدر امسال در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز حال و هوای دیگری داشته و در کنار مردان و پدرانی گرامی داشته شد که دور از خانه و خانواده بودند.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، همزمان با میلاد فرخنده امیرالمومنین و روز پدر، به ابتکار شهرداری منطقه ۲ تبریز جنگ شادی و مولودی خوانی به همراه برنامه های متنوع دیگر برای بیماران بستری شده در بیمارستان رازی تبریز برگزار شد.
این برنامه از سوی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تبریز برای مردان، پدران و کادر درمانی و خانواده تعدادی از بیماران برگزار شد و شامل برنامه های متنوع موسیقی، نمایش طنز، مولودی خوانی، تک نوازی توسط دختر نوجوان، طناب زنی نوجوانان و … بود.
برنامه جنگ شادی میلاد اولین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت با شعار “کنار مردانی که در روز پدر کنار خانواده نیستند” برگزار و مورد استقبال مدیریت و کادر درمانی بیمارستان رازی قرار گرفت.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: