https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3755
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

شهردار تبریز اقدامات اخیر انجام یافته در حوزه پسماند را مثبت قلمداد کرد و از آماده شدن تعرفه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: بعد از ۱۵ سال دو پیمانکار حوزه پسماند را خلع ید کردیم. […]

شهردار تبریز اقدامات اخیر انجام یافته در حوزه پسماند را مثبت قلمداد کرد و از آماده شدن تعرفه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: بعد از ۱۵ سال دو پیمانکار حوزه پسماند را خلع ید کردیم.

وی با بیان اینکه شهروندان از این به بعد شاهد اتفاقات مثبت در حوزه پسماند خواهند بود، گفت: گره اصلی و مشکل پسماند حل شده است و با رویکرد جدید شهرداری تبریز، اقدامات خوبی در این حوزه انجام خواهد شد.

شهردار تبریز آمار و ارقام عملکرد قطار شهری را حاکی از کار جهادی در این بخش دانست و از تکمیل سه ایستگاه مترو در عرض سه ماه در خط ۱ و فعال شدن هر دو دستگاه تی بی ام (حفاری) در خط ۲ خبر داد.

وی در این خصوص، از خریداری ریل‌های کل خط ۲ مترو خبر داد و در عین حال تلاش برای حل اشکالات موجود را در برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد.

هوشیار در ادامه، ریل گذاری و سیاست‌گذاری فعالیت‌های شهرداری را از سوی شورای اسلامی شهر اعلام کرد و از آماده شدن تعرفه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داد که هفته اول بهمن تقدیم شورا خواهد شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: