https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5720
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

شهردار منطقه ۶ تبریز از تعمیر و بازسازی وسایل ورزشی موجود در پارک های محله‌ای سطح منطقه خبر داد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب و نگهداری وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد، […]

شهردار منطقه ۶ تبریز از تعمیر و بازسازی وسایل ورزشی موجود در پارک های محله‌ای سطح منطقه خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب و نگهداری وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد، شهرداری این منطقه تلاش می کند تا در این زمینه اقدامات مطلوبی را برای شهروندان و ساکنین منطقه ارائه کند.

وی افزود: به همین منظور با توجه به وجود فرسودگی و امکان خطر آفرین بودن وسایل ورزشی در برخی نقاط از پارک های سطح منطقه، با هدف ایمن سازی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، به همت عوامل حوزه خدمات شهری، جوشکاری، رفع فرسودگی و ایمن سازی وسایل تندرستی در کلیه پارک های محله ای شهرداری منطقه انجام شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: تامین سلامت افراد و آسودگی خاطر خانواده ها و جوانان برای استفاده از وسایل ورزشی و تندرستی و همچنین وسایل بازی پارک ها از جمله اولویت های کاری برای رسیدگی به فضاهای عمومی در سطح منطقه است.

وی در ادامه افزود: در این راستا مدیریت شهری امکاناتی مهیا کرده است تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: