https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :547
۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

دکتر بهشتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در این دیدار بر نظام مندی آمار و اطلاعات سازمانها و رفع مشکلات مالی آنها تاکید نمودند.

به گزارش افق آذربایجان،در این بازدید که اقای دکتر بهشتی به همراه مدیران مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر تبریزانجام گرفت از عملکرد چهار ساله سازمان اظهار رضایت نموده و بر هوشمندسازی خدمات و استفاده از نظرات کارشناسان تاکید کردند.

 مهندس فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل باردرونشهری شهرداری تبریز در این بازدید گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اقدام این سازمان، و بر حل مشکل موازی کاری بین  سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز و اتحادیه های صنفی در امر مدیریت ،برنامه ریزی و  ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار و نیز همکاری صمیمانه تمام قسمتهای مختلف شهرداری در انجام وظایف و رسالت های سازمانی تاکید نمود.

و در پایان این دیدارکه در محل سازمان حمل و نقل باردرونشهری شهرداری تبریزصورت گرفت .  مدیرعامل سازمان با اهدائ لوح تقدیر از خدمات و نقش دکتر بهشتی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز تجلیل نمود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: