https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4788
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تخلیه و اسکان اضطراری در هنگام بروز بحران و بعد از آن، گفت: برنامه ریزی و تدوین طرح اجرای خروج شهر تبریز و یافتن بهترین مسیرها برای تخلیه جمعیت در مواقع اضطراری با همکاری شهرداری و دستگاه های مربوطه انجام […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تخلیه و اسکان اضطراری در هنگام بروز بحران و بعد از آن، گفت: برنامه ریزی و تدوین طرح اجرای خروج شهر تبریز و یافتن بهترین مسیرها برای تخلیه جمعیت در مواقع اضطراری با همکاری شهرداری و دستگاه های مربوطه انجام شود.

به گزارش افق آذربایجان، حسین قربانی روز پنجشنبه در جلسه شواری پدافند غیرعامل شهرستان تبریز با اشاره به اینکه افزایش سرعت و کیفیت ارایه خدمات هنگام بحران بسیار مهم است، اظهار کرد: ارایه راهکارهای نوین، خلاقانه و بهینه برای حفظ جان انسان ها ضروری است و دستگاه های مربوطه باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی آمادگی برای تخلیه اضطراری و اجرای آن در ھنگام بروز حوادث را از مهمترین فعالیت های پدافند غیرعامل دانست و افزود: برای افزایش سطح آمادگی جوامع در مقابله با بحران های احتمالی فرهنگ سازی، آموزش عمومی، برنامه ریزی، تامین تجهیزات و انسجام بین بخشی امری ضروری است.

قربانی با اشاره به اینکه جنگ امروزی از فضای نظامی به غیر نظامی و بدون جنگ افزارهای نظامی تغییر یافته، بر آمادگی و هوشیاری لازم تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنعتی و حساس در مقابل حملات پدافندی دشمن تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به سفر استانی رییس جمهور، از تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف شهرستان تبریز که در برپایی مقدمات این سفر و فراهم کردن زمینه حضور مردم تلاش کردند به ویژه از نیروهای عرصه تامین امنیت، اطلاع‌رسانی، خدمات و پشتیبانی و پاسخگویی به درخواست‌های مردم در طول سفر تشکر کرد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: