https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4110
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خواستار تولید برنامه‌های ابتکاری و عامه‌پسند در راستای خطوط انقلاب و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد. به گزارش افق آذربایجان، عابدین خرّم، دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش […]

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خواستار تولید برنامه‌های ابتکاری و عامه‌پسند در راستای خطوط انقلاب و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش افق آذربایجان، عابدین خرّم، دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش صداوسیما در مقابله با جریان‌های رسانه‌ای معاند، گفت: صداوسیما فصل‌الخطاب رسانه‌ای جمهوری اسلامی است و توانسته در طول چهار دهه گذشته تولیدات اثربخشی به جامعه عرضه کند.

وی افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، با وجود اینکه شعارهای اساسی انقلاب تغییر نکرده، اما افکار، سلایق و نگرش‌های عمومی بسیار متفاوت‌تر از قبل شده و در این فضا نیاز به تولید برنامه های متنوع و متکثر با اندیشه ها و ایده های جدید احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز در عین حال که در حوزه اجتماعی تولید برنامه‌های شاد و مفرح نیاز جامعه است، در حوزه آفرینش های هنری برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز ضرورت دوچندان دارد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: