https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4823
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و گروه جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز در ایستگاه میدان ساعت برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ایستگاه فرهنگی در متروی […]

ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و گروه جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز در ایستگاه میدان ساعت برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و گروه جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز در ایستگاه میدان ساعت برگزار شد.

در این مراسم، غرفه های متنوعی اعم از غرفه خانه کودک (رنگ آمیزی و مسابقه های مختلف و اهدای جوایز کودکانه)، غرفه حس خوب بندگی (پذیرایی و اهداء یادبود و قطعه فرش حرم آستان قدس رضوی)، غرفه مشاوره ازدواج آسان و ترویج فرزندآوری برپا شده بود.

در این مراسم در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به بانوان علاقه‌مند روسری و یادبود اهدا شد.

در بخش دیگر برنامه فرهنگی، دکتر جوادی فام با حضور در ایستگاه مشاوره های تخصصی ازدواج و آشنایی با ملاک های صحیح همسر را به مراجعه کنندگان ارائه کرد.

در این برنامه فرهنگی، بین دختران جوان، شاخه های گل توزیع و از مسافران و شرکت کنندگان مراسم نیز با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: