https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :5009
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

ویژه برنامه ورزش زورخانه ای و پهلوانی به مناسبت ویژه دهه امامت و ولایت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ویژه برنامه ورزش زورخانه ای و پهلوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت و به منظور تجدید عهد پهلوانی با مولای متقیان علی (ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین […]

ویژه برنامه ورزش زورخانه ای و پهلوانی به مناسبت ویژه دهه امامت و ولایت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش افق آذربایجان به نقل از شهریار، ویژه برنامه ورزش زورخانه ای و پهلوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت و به منظور تجدید عهد پهلوانی با مولای متقیان علی (ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، پیشکسوتان، مرشدان، میانداران و ورزشکاران ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی و خانواده های آنان توسط فرهنگسرای الغدیر و با مشارکت هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد.

حجت الاسلام برگی در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در فضیلت امیر مؤمنان علی (علیه‌السلام) گفت: در حدیثی، پیغمبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمود: یا علی، اگر بیم آن را نداشتم که مسلمانان درباره تو آن کنند که مسیحی‌ها درباره حضرت عیسی علیه‌السلام کردند، درباه تو چیزی می‌گفتم که به هر کجا گذر کنی، از خاک کف پایت تبرک جویند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آیه مباهله امام علی (ع) جان پیامبر(ص) است، افزود: علی(ع) معجزه‌ای است که خداوند به رسول گرامی‌اش خاتم الانبیاء(ص) عطا فرمود؛ معجزه‌ای که از همه معجزات انبیای گذشته، بزرگتر و حیرت‌انگیزتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان از هیئت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و مجموعه فرهنگسرای الغدیر بابت برگزاری چنین برنامه هایی قدردانی و تشکر کرد.

همنوایی مرشدان با نواهای علوی، اجرای ورزش زورخانه ای و پهلوانی، اجرای گروه سرود، نمایش و مسابقه از بخش های متنوع این ویژه برنامه بود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: