https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3634
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

کلیات آیین‌نامه ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز پس از بررسی و لحاظ تغییرات پیشنهادی اعضای شورای اسلامی شهر، به تصویب رسید. به گزارش افق آذربایجان، یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار و لوایح ارسالی شهرداری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بر […]

کلیات آیین‌نامه ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز پس از بررسی و لحاظ تغییرات پیشنهادی اعضای شورای اسلامی شهر، به تصویب رسید.

به گزارش افق آذربایجان، یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار و لوایح ارسالی شهرداری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، سخنرانی محمد خانی، مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان مدعو، نخستین دستور جلسه امروز بود که با پرسش و پاسخ از سوی اعضای شورای شهر مبنی بر روند توسعه فاضلاب شهری و شبکه رینگ آبی تبریز همراه بود.

مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر با عنوان ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز پس از بررسی و لحاظ تغییرات پیشنهادی اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

گزارش آمار عملکرد منابع و مصارف شهرداری تبریز در ۹ ماهه سال جاری دستور بعدی جلسه امروز شورای شهر بود که مورد بررسی قرار گرفت.

سخنرانی میان‌دستور حجت‌الاسلام والمسلیمن سید کاظم زعفرانچیلر آخرین دستور جلسه یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز بود.

در بخش‌هایی از جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر از آرمین عباسی یکی از کارکنان وظیفه‌شناس متروی تبریز و محمدباقر اطهری، مدیر پیشین واحد هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز نیز تجلیل به عمل آمد.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: