https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :3138
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در تداوم بازدیدهای میدانی خود در روز جمعه، از روند اجرای پروژه‌های پیاده‌راه شهرداری منطقه ۸ در راستای نظارت بر کیفیت کار بازدید کرد. به گزارش افق آذربایجان، سامان احمدزاده به همراه شهردار منطقه ۸، در پروژه‌های کفسازی کوچه ثبت و کوچه تاریخی پاساژ حضور یافت و ضمن بازدید […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در تداوم بازدیدهای میدانی خود در روز جمعه، از روند اجرای پروژه‌های پیاده‌راه شهرداری منطقه ۸ در راستای نظارت بر کیفیت کار بازدید کرد.

به گزارش افق آذربایجان، سامان احمدزاده به همراه شهردار منطقه ۸، در پروژه‌های کفسازی کوچه ثبت و کوچه تاریخی پاساژ حضور یافت و ضمن بازدید از پروژه‌ها در جریان روند پیشرفت پروژه‌های مذکور قرار گرفت.

احمدزاده با اشاره به روند مثبت اجرای پروژه‌های پیاده‌راه گفت: معابر نقش تعیین کننده‌ای در تعیین مناسب‌سازی محورهای تردد شهری دارند که ضامن امنیت تردد شهروندان برای عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی، ایجاد جلوه بصری و شهری است.

وی در خصوص پروژه کفسازی کوچه پاساژ گفت: عملیات اجرای این پروژه از ماه گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ آغاز شده و پس از تخریب آسفالت، جدول‌گذاری، زیرسازی و کفسازی در کوچه پاساژ، عملیات سنگفرش این مسیر بدون وقفه در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود: این پروژه در راستای ساماندهی و سنگفرش معبر تاریخی کوچه پاساژ که زمانی مقر کنسولگری‌های کشورهای مختلف بوده و اولین هتل تبریز با نام گرند هتل و اولین سینمای ایران با نام سینما سولی در این مسیر تاریخی قرار داشت، صورت می‌گیرد.

احمدزاده با حضور در پروژه کفسازی کوچه ثبت نیز گفت: پروژه کفسازی کوچه ثبت شامل احداث دو پیاده‌رو در ضلع شرقی و غربی و مسیر ترددی خودرو نیز در میان این دو پیاده‌رو در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه شامل سنگفرش کل مسیر، اجرای پیاده‌روها در دو ضلع، نصب مبلمان شهری و سیستم روشنایی همگون با بافت تاریخی شهر است که سنگفرش پیاده‌روها در آستانه تکمیل بوده و در قسمت سواره‌رو نیز غلطک‌زنی و زیرسازی و بتن‌ریزی کف پروژه طی روزهای اخیر انجام شده است و پروژه با سرعت در حال پیشروی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه این بازدیدها گفت: ایجاد نشاط شهری از جمله اهدافی است که توسط شهرداری در اجرای پروژه‌ها دنبال می‌شود و در این میان پروژه‌های پیاده‌راه‌ سازی از جمله پروژه‌هایی هستند که نقش مؤثری در کشف و ادراک محیط کالبدی و اجتماعی شهر دارند. بنابراین هر چقدر میزان فضاها و زیرساخت‌های این حوزه افزایش یابد، امکان ادراک محیط شهری و بهره‌گیری از ارزش‌های بصری، فرهنگی و اجتماعی آن نیز بیشتر می‌شود.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: