https://ofogazarbaijan.ir

شناسه خبر :4080
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از ثبت نام یک هزارو ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان برای طرح دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد. به گزارش افق آذربایجان، عبدالرحیم قاصدی صبح امروز در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات همچنان ادامه دارد و طبق برنامه […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از ثبت نام یک هزارو ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان برای طرح دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.

به گزارش افق آذربایجان، عبدالرحیم قاصدی صبح امروز در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات همچنان ادامه دارد و طبق برنامه ریزی بر اساس اولویت و مدل خودرو تشکیل پرونده می‌شود.

وی با اشاره به موضوع معاینه فنی خودروها، تصریح کرد: معاینه فنی خودروها سال گذشته از پنجم اسفند آغاز شد و طی آن دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو معاینه فنی شدند.

قاصدی افزود: برخی از تاکسی‌های عمر بالای ۱۰ سال و گاهی ۲۰ سال داشتند و مخازن آنها نیز فرسوده بودند که نمی‌توانستند معاینه فنی بگیرند که این مورد نیز در بحث نوسازی حل شده و مشکلی برای معاینه فنی ندارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز همچنین از آغاز معاینه فنی رایگان خودروها از ابتدای اسفندماه خبر داد.

به گفته قاصدی، برای ۸۱۲ نفر پیش‌فاکتور شده و برای ۳۵۰ نفر فاکتور نهایی صادر شد که در روزهای آتی خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

پ
برچسب ها:
نشان درجه یک هنری به عکاس پیشکسوت تبریزی اعطا شد درگذشت حسن ریاضی (ایلدیریم) شاعر و روزنامه نگار آذربایجانی بر اثر کرونا
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما: